ZWROTY
Warunki zwrotu towaru :
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Jak zgłosić zwrot?
1/ Poinformuj nas o chęci zwrotu – wyślij wiadomość na adres: zwroty@fenari.pl, podając numer zamówienia i dane do kontaktu.
2/ Przygotuj produkt/produkty do zwrotu. Dokładnie zabezpiecz produkt przed uszkodzeniem – wiele naszych kosmetyków ma szklane lub delikatne opakowania, dlatego prosimy o odpowiednie zapakowanie (np. w folię bąbelkową lub wypełniacz ochronny).
3/ Odeślij produkt – w ciągu kolejnych 14 dni, prześlij paczkę na nasz adres wraz z:
- wypełnionym formularzem zwrotu
- dowodem zakupu (np. fakturą lub paragonem)
- nie przyjmujemy zwrotów na Paczkomaty oraz Punkty Odbioru
- nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem
FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA TUTAJ
Na jaki adres wysłać zwrot?
Fenari Urszula Trojan
Gościeńczyce 30a
05-600 Gościeńczyce
tel. 510 60 00 70
Ważne informacje:
- Nie przyjmujemy zwrotów produktów używanych oraz produktów, których zapieczętowane opakowanie zostało otwarte. Otwarte opakowanie, czy zerwana plomba uniemożliwia zwrot towaru ze względów higienicznych i ochrony zdrowia.
- Do paczki należy dołączyć wszystkie elementy zamówienia, w tym próbki, prezenty i gratisy.
Kiedy otrzymasz zwrot środków?
Po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni, korzystając z tej samej metody płatności, którą wybrałeś/aś przy zakupie.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!
E-mail: biuro@fenari.pl
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu Fenari.
REKLAMACJE
Reklamacje należy składać drogą mailową, wysyłając wiadomość wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:
reklamacje@fenari.pl
FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA TUTAJ
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty potwierdzenia otrzymania zgłoszenia.
Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu Fenari.